Instagram

And The Last




Assalamualaikum Readers :) . How are you ? Fine ? Alhamdulillah . So , kalau dah tekan tekan keyboard nihh , takk sahh lah kalau tak update cerite kann . Okay , with words Bismillahirahmanirahim , I start the story . 

You alls semua tahu kann , cuti sekolah dah start . Okay , memang happy dapat cuti . Tak dapat kerje sekolah , lagi lagi kertas PBS untuk form 1 mcm I nihh . Hihi . Gembira gembira jugak , btw mesti ada perasan sedih kann nak tinggalkan sekolah and kawan kawan ? Mesti ada yang rase rinduu kan . Lagi lagi budak nakal yang selalu kene denda or kene marah dengan cikgu . Mesti rinduu gilee gilee dekat cikguu tu kan . So , in that case . Same with me lah , rinduu gilee kawan kawan . Dah kaboo duduk hoastel , siang malam dokk berkepit jehh . Baru first day cuti sekolah , dah bosan taktahu nak buad ape . Nihh taktahu lah sebulannn nanti mcm manee .

Okehhh ! Banyak kenangan aku dekat alam form 1 nihh . Ramai kawan kawan yang aku dapat . Macam macam ragam semuanya . Tuuu mcm tuu , Nihh mcm nihh . Haishh , kadang kadang penat jugak nak melayan . Tapi ape kan daya , diorang semua kawan aku . And aku dapat rase kan , yang diorang pun penat jugak layan perangai aku yang gile kadang kadang tuhh . Hihi . Alahhh , manusia . Semuanya same jehh .

2 minggu last sekolah , kiteorang semua kecohh dengan tangkap gambar bagai . Jakun jumpe camera belaka  . Yelahhh , asrama mane boleh bawak camera . *Kedekut ! Banyak jugak lah gambar yang kiteoramg tangkap . 167 total semuanya . Haha . Nak tengokk ? Dekat sini lahhh banyak http://www.facebook.com/schaaschaa . Tapi dalm blogg nihh , kite update sikit sikit jee okayy .




Our memory begin here :)
























































Done ! Aku takkan lupeee kenangan kite same same mase form 1 . Iloveyouu Guys . You make my day Happy ! Hope korang tak lupee aku . Even ada yang pindah or ape kehhh . And aku mintak maaf if ada buad salah dengan korang :) . Jangan simpan dendam tauuu . 

Akhirnya , sampai sini sahaja coretan yang dapat ku tulis . Jumpe mase akan datang :)




Lot  of  Love,
Aisyah .

No comments:

Post a Comment